Första maj!

Nu är det MAJ!!! Äntligen vår på riktigt!

Igår gick vi ner till firandet, jag och Kevin. Var mysigt därnere, inte för mycket folk som det brukar vara.
Vi köpte lite lotter och Kevin vann såklart på sin:



En dockservis. Haha!! Jaja, han blev glad iallafall. :-)

På bilden syns också vår nya vagn. En helt vanlig sulky. Racen som vi haft och som var helt fallfärdig tjatade Aleczandra till sig. Hon skulle absolut åt tyget. Så den fick hon och vi fick en sulky av Malin.

Inte för att Kevin åker så mycket vagn längre, men klockan sex på morgonen när vi ska till dagis så är den förbannat bra att ha, samt när vi ska gå längre sträckor  nu i sommar. Om inte annat är den bra att lasta grejer på. ;)

Vi var inte kvar så länge. Det blev rätt så kyligt och Kevin började frysa om händerna. Själv hade jag ont i ryggen så det var bättre att gå hem och mysa istället.

Idag har vi suttit på balkongen mest hela dagen och jag har lyckats bränna mig. Kevin har blåst såpbubblor och vi har fikat och grejat. Adrian har sparkat såpass att Kevin kände det till och med. 


Och ikväll får vi finbesök av direktörerna från Örebro!!!











Men det är någonting som fattas mig... Saknar dig massor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0