Fredag

Då var det fredag och idag har jag inte fått mycket gjort. Kevin åkte till sin pappa idag Själv har jag legat med jobbig huvudvärk och sovit mig igenom nästan hela dagen.

Blev dock väckt mellan varven. Dels av Kim som var sällskapssjuk, dels av rektorn på förskolan som berättade att de hade haft krismöte med personalen på grund av onsdagens händelse. Hon skyllde det hela på bristande rutiner och nog kan man hålla med om det alltid.

Sen kom ett annat samtal av en mer otäck karaktär. En person anklagar mig för att ha skrivit saker i en annan blogg, om henne. Personen i fråga skulle slå ner mig nästa gång hon såg mig. Det spelade ingen roll om jag var gravid eller gick med barnvagn, nerslagen skulle jag bli oavsett och jag fick gärna polisanmäla henne för olaga hot.

Kl 13:45 inkom samtalet till min mobil. Noterar ifall att. 13:55 står det i mobilen, det beror på att jag är 10 min före alla andra. ;)


Fortfarande, jag skriver inte i den bloggen. Dessutom ska den vara påhittad, vilket jag tycker är rätt tydligt. Ingen människa är väl så sjuk? Men men.

Annars då?

Lillgrabben sparkar på, magen är sned, höger sida sticker ut som en strut. Ser riktigt kul ut.


Väntar på ytterligare samtal från  en viss annan. <3

Kommentarer
Postat av: sabz

Är det ngn som tar åt sig eller?

2009-05-30 @ 10:08:33
URL: http://www.metrobloggen.se/sabz
Postat av: Kaosets Gudinna

sabz -- Tydligen. Dels är bloggen fiktiv, dels går hon på fel person.

2009-05-30 @ 12:04:42
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0