Godmorgon världen!

Är uppe med tuppen. Lille herrn i magen väckte mig med sina små sparkar och tur var väl det. Jag har en del att stå i idag.

De två viktigaste punkterna är att ta mig till sjukgymnasten och därefter byta telefonnummer. För vet ni vad?

Han har satt sin sista potatis. Mig behandlar man inte hur som helst. Jag ska sträcka på mig nu, skaka av mig honom och bara ta vara på mig själv. Sen får folk snacka bäst de vill. Om den här pojken ens ska kunna leva så måste jag stänga ute alla som får mig att må dåligt nu. Kom inte i närheten. Någonsin!



 
Ni är många som ska få  varsin stor kram nästa gång jag ser er.


 


Kommentarer
Postat av: filiduttan

heja heja heja, ta nya tag (om ballen) å vrid om! Kämpa på! Efter regn kommer solsken efter depp kommer mani (mohahahaha) som vi bipolära säger. Och jag kommer gärna på framtida dop :)

2009-05-15 @ 08:49:22
Postat av: yster

allt är bätte än ronny:D

2009-05-15 @ 11:53:47
Postat av: Yvonne

Helt rätt inställning.

Tjejer är inga leksaker som man tar upp och leker med när man vill sen kastar bort när man är klar.

Stå på dig.

Du kan:)

2009-05-15 @ 12:09:59
URL: http://unggammalmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0