Godmorgon!

Har alla sovit gott?

Jag har en bebis här hemma. =)

Lille Leo kom hit vid 18.30 igår. Sen dess har det varit full fart. Vi var iväg och handlade, sen hem för att äta kvällsmat, bada och sova.

Grabbarna somnade inte förrän vid 23-tiden, vilket jag har förskolan att tacka för. *Tack*
Jag slocknade då också, men blev väckt ett par tre gånger av telefonen. Men det gör inget, du vet att jag vill att du ringer. ;)

Vid 3 vaknade Leo och var hungrig. Vid 8 vaknade han igen och nu är det full rulle igen. Kevin har precis vaknat.

Nu blir det frukost, sen dagis. Jepp, vi går dit sent idag, vilket jag inte tänker bry mig om!

I eftermiddag ska jag till mödravården igen.

Ingen lugn stund idag heller alltså!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0