Härlig dag hittills

Besök hos sjukgymnasten, som tryckte på några punkter på axlar och nacke så huvudvärken försvann nästan helt! Ska dit en gång i veckan för behandling. Lovley!

Mamma ringde också och vet ni vad? Hon har gått och blivit mannekäng. Första jobbet ikväll tydligen. För underkläder och bikinis!! Min mamma liksom. Hon är en riktig hottie hon, man har att brås på. ;)

Imorgon kommer hon hit och då ska vi bara vara. Äta gott och ta det lugnt. En sväng till Babyproffsen blir det har vi sagt, jag har gått och blivit kär i en vagn som dessutom reas ut nu i helgen. VILL HA!!

För där har vi varit idag, jag Malin och Erika med deras minstingar. Blev en del klämmande och kännande på en massa olika vagnar innan jag hittade rätt.

Tyvärr har jag inte fått vara ifred idag, efter att beskedet om att jag kommer byta nummer kom ut. Det har plingat i telefonen till och från med krav om att jag ska förklara varför, men varför ska jag behöva göra det?

Mitt liv, mina val. Jag måste göra det som känns bäst för mig och det är definitivt inte bra att ha kontakt med någon som får en att må dåligt. Jag tänker inte krusa mer, no way!

Mer då?

Lillbusen sparkar för fullt. Är en aktiv pojke, det märks. Kan inte minnas att Kevin var såhär livlig i magen. Nu känner jag verkligen av busen så fort jag sitter still. MYS!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja herregud haha

2009-05-15 @ 16:33:49
Postat av: Fia

Skojigt med ny vagn !! Och duuu, det göööör inget att du snodde 'mitt' namn, klart lillkillen ska heta Kian ! =)



Är jävligt fullt upp mest hela tiden nu men vi kan väl försöka klämma in en fika nån dag i nästa vecka ? Kram kram kram <3

2009-05-15 @ 18:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0