Ibland skär det i mammahjärtat...

"Mamma, jag tycker att du och pappa ska bo ihop! Jag vill att pappa ska flytta hit till oss, till vårt hus."

Jaha. Och vart kom det ifrån? Hur ska jag förklara det här på bästa sätt?

"Men pappa bor ju hos sig. Och mamma bor hos sig. Så är det ju. Skulle vi bo ihop jag och din pappa så skulle vi bråka hela tiden. Och det är ju inte bra."

"Men pappa är snäll! När pappa bor här hos oss så kommer han inte att bråka. Men Ture Björkman (i skrotnisse) är dum!"

Man vill göra allt för sina barn, men vissa önskemål går inte  att genomföra. Tyvärr.

Hm....



Kommentarer
Postat av: annika

naowwwww man blir ju ledsen.

2009-05-01 @ 20:31:02
URL: http://animissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0