Klagar IGEN

Börjar bli värre än värst här... men jag har ont igen. Och är rädd. Och less.
Orkar verkligen inte åka in igen så jag ligger kvar i sängen här hemma och försöker slappna av.

Går det inte över inom ett par tre timmar så har jag inget annat val än att återvända till den där förbannade sjukhussängen.

Kan någon komma och gräva ner mig? Vill inte vara med längre.. =(


Vecka 21+5 om någon timme.... Om 49 timmar tillhör jag förlossningen. Om en vecka finns det chans att Adrian överlever om han skulle kika ut.


En timme i taget


Kommentarer
Postat av: Annie

Hoppas att han inte väljer att komma ut till er redan nu!!!!

Håll ut Adrian!!!

2009-05-10 @ 10:54:27
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/
Postat av: Malin(smilla78)

Jag lider med dig och håller tummar och tår på att den lille vill stanna där inne tills den är färdig

2009-05-10 @ 21:55:02
URL: http://skruttensmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0