Lördag

Så vaknade man då av dunkande arabmusik. Tack grannar! Ni gav mig lusten att packa. Så det ska jag göra idag. Fasen vad skönt det ska bli att komma hem igen.

Frukosten är intagen. Solen skiner på balkongen. Jag har fjärilar i magen, tror bestämt att jag blivit kär igen. Och det känns bra. Om det är besvarat eller ej vet jag inte men det är iallafall en bra kille.

Sitter här och kikar på kulan. Kommer ni ihåg att jag tyckte den var gigantisk förut? Det tycker jag inte längre, även om måttet ligger lite över normalkurvan. Magen växer uppåt, inte rakt fram så det ser ut som man ska kantra, tack och lov. Men det kommer väl. Han växer iallafall på fint, vår lille grabb och om mindre än 2 veckor är det dags för ultraljud igen. <3

Flytten börjar närma sig på allvar. Känns underbart!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0