Men nej vad pinsamt...

Sitter och läser en blogg skriven av en bekant, som bloggar om sin vardag. Rätt vad det är får jag en känsla av att.... Fan... Det där har jag läst förr!!

Tar en mening ur texten, klistrar in på Google och VIPS! Nog har jag läst den där händelsen förr. I en annan blogg. I en kändisblogg dessutom.

Ja, det bidrog till morgonens skratt!

Har man inget liv så får man kopiera någon annans. =)




Gårdagskvällen då. Jag baxnar alltså... En viss person var här på besök. Jag var jättesocial och stod och diskade. Sen satte vi oss i soffan och kollade på onsdagens avsnitt av Förlossningskliniken samtidigt som han masserade mitt ryggslut. Hade någon nerv i kläm eller så för det pirrade i hela högerbenet. Men det avhjälptes med lite massage.

Sen blev han utkastad vid 2-tiden inatt. Han måste ha haft det skojsigt!

Han verkade dock lite orolig och han är den tredje personen den här veckan som påpekat att jag smalnat  av. Magen är som den ska, men jag har förlorat en hel del på armar, ben och i ansiktet. Totalt har jag bara gått upp ett enda kilo men enligt normalkurvan borde jag vid den här tiden ha gått upp cirka 5 kilo.

Barnmorskan reagerade också över detta men trodde att det skulle bli bättre bara jag börjar må bättre i mig själv.

Förresten, jag har bytt barnmorska nu. Nu har jag BM nummer tre i denna gravdiditet och det lär hinna bli en fjärde innan jag har ploppat ut sonen. Ny läkare har jag också fått, honom ska jag träffa nästa vecka. Tydligen har jag gått till en av klinikens ägare tidigare.


Rörigt värre!

Snart kommer min älskade mamma hit. Plankstek och vagnkoll är inplanerat idag. Just nu har jag tvättstugan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0