Min kärlek



Information om BabyTravel Jogger Komfort

Söker du en extra smidig och lättkörd vagn?
Vår succévagn, i mycket hög kvalitet. Svängbart, låsbart framhjul, steglöst ställbar rygg med liggläge, ställbart handtag. Luftpumpade racingdäck på aluminiumfälg. Lämplig för barn upp till 18 kg. Finns i flera färger. Vikt 13,5 kg. Mått hopfälld inkl. hjul: längd 84 cm, bredd 68 cm, höjd 44 cm. Hjulen är lätt avtagbara vilket gör att alla yttermått minskar.


Kampanjpris på 2008-årsmodell

2995:- Inklusive liggdel



*VILL HA!!!!!!!!*


Kommentarer
Postat av: Carola L

Jag skulle inte välja en vagn där man inte har barnet mot sig. Jag skulle satsa på en vagn som de kan ha fullt liggläge på och som man kan ha barnet mot sig i.

2009-05-15 @ 19:38:20
URL: http://mammamuh.blogg.se/
Postat av: Kaosets Gudinna

När barnet är nyfött så kan det vara bra att ha det emot sig, men när liggdelen gjort sitt så är pojken så stor så det funkar med framåtvänt.



Med Kevin bytte jag från min motvända Emmaljunga Edge till en Brio Race. Funkade kanon! =)

2009-05-15 @ 19:55:49
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/
Postat av: Carola L

Ligginsats har vi inte haft mer än max 4 månader och då är de inte redo att sitta framåtvända - jag skulle inte vända mina barn förrän de var en bit över året och absolut inte ha dem framåtvända på t.ex. mässor/marknader öht - just för att det inte finns möjlighet att kommunicera med dem på samma sätt om man inte ser dem.

2009-05-16 @ 10:50:24
URL: http://mammamuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0