Näe

Kan inte låta bli att dra på smilbanden.

Tack för kommentaren!



"OM man har tvn som barnvakt så tycker jag okså synd om kevin som har dig som mamma. Du borde inte få vänta daniels barn. Vet ju en som skulle vara en bättre mamma. Hans nya tjej. Henne vill jag ha men hon är ju bara med honom hela tiden. ska vi förstöra? inte för att ja skulle vilja va med dig heller.. du borde växa upp. godnatt"


*fnissar fortfarande*

Kommentaren är lite rolig faktiskt. Är bara jag och en viss annan som förstår ironin bakom den. Du kanske kan berätta vad D's nya tjej heter? Han vet nämligen inte det själv ens. Osynlig lär hon vara också om hon nu är med honom hela tiden. Antar att det är en kommentar som ska göra att det blir mer liv i luckan igen.

Är det som du säger får jag passa på att gratulera fröken osynlig. Han är en bra kille. Ärligt.
Även om han och jag inte är bästa vänner (långtifrån) så kan jag faktiskt säga det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte vi få gotta oss i kommentaren också =)

2009-05-30 @ 12:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0