Namnfunderingar

Det kanske inte är någon Adrian i min mage? Det kanske är  en Kian trots allt.

En Kian Christian. Med mitt efternamn såklart.

Eller kanske KIAN Adrian Christian Adrian är ju rätt fint det måste jag ju stå fast vid.

Christian efter Christianarna på jobbet.


 


Nädå där skojade jag faktiskt. Sonen kommer döpas till Christian eftersom det är den manliga varianten av Christin. Efter min mamma. Dessutom heter syster yster Christina i mellannamn så det passar bra!

Nästa steg är att komma  på vilka som ska bli gudföräldrar!
Dop kommer det att bli och ett ex till mig kommer att bokas in för att sjunga ett par fina låtar.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag trodde vi kommit överens om Lucifer i mellannamn? Efter en viss person...:P

2009-05-14 @ 23:12:33
Postat av: Carro

åh kian är ett jättefint namn!

2009-05-15 @ 22:27:26
URL: http://carolinaliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0