Nog är det roande alltid

"Nä jag har inte snott min brorsons babytröja som inte finns att köpa i Sverige, jag råkade köpa en exakt likadan i exakt samma storlek av en brud med blåtira som bor någon mil ifrån er. Så nu skriver jag flera försvarsinlägg på 20.000 tecken var med mina påhittade historier för att upprätthålla min prettostatus på the great Metroblogg. Och bara för att irritera så skänker jag bort er tröja till välgörenhet istället för att lämna tillbaks den."

(Gör det, den är nog ändå full av löss. Eller förlåt. Lusar.)



Dagen då!

En heldag ute i det fina vädret. Fint som snus.


Godnatt!






 


Kommentarer
Postat av: fili

ha ha ha ha ha :D jag dör!!!!

2009-05-21 @ 23:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0