Så missar man det igen

Okej jag är en lantis, skratta hur mycket ni vill.

Black Jack har sin årliga spelning i Pålsbodaparken imorgon. För 4 år sedan skulle vi dit, jag och syster yster. Men vi hamnade på villovägar och kom inte fram i tid på grund av vissa härliga personer. Men vi hade kul i volvon iallafall. Hade ju en söt chaufför och en massa bra musik som vi satt och sjöng till i baksätet.

Förra året hade jag chansen igen. Men vad hände? Jo, vi kom inte iväg. Varför minns jag inte men jag vet att chauffören sedan sist var inblandad då också.

Nu är jag medbjuden igen, av både syster yster, hennes karl och så A, deras vän. Men det går inte så bra, pallar ärligt inte åka mer tåg fram och tillbaks den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0