Skvaller hit, skvaller dit

Skvaller in och skvaller ut.


Skvallra på x 2!


Jag litar mer på mina vänners ärlighet än mina fienders skvaller. Jag vet att ni sprider ut saker som ska få mig att känna mig osäker och må dåligt. Jag vet att det ni sprider ut inte är sant.

Om ni nu tycker så illa om mig, men tycker så mycket om den andre parten. Ta då en funderare. Är det värt att krossa den ni tycker om för att försöka såra mig? För det är precis vad ni gör. Sårar den andre parten genom era falska påhitt.

Ett hett tips: Ta er dynga och skyffla över någon som tycker om skitsnack. Vi bryr oss inte. Vi har varann, det räcker för oss.

Sköt ert så sköter vi vårt.


Sova?

Yes.

Sova gott?

You bet!

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0