Ta det lugnt...

Släpp tankarna på allt runtomkring, du måste inte tänka på allt just nu, se till att slappna av...

HUR ska jag lyckas med det när jag har miljoner saker att reda ut?

Jag vill hem så fort som möjligt men har en massa måsten som gör att jag blir kvar här ett par veckor till.

Min "Att-Göra-Lista" med både kortsiktiga och långsiktiga måsten:

Barnmorskebesök
Se till att sonens pappa lämnar honom på dagis (verkar vara JÄVLIGT svårt)
Lämna papper till jobbet
Krångla med förbannade jävla förstadagsintyg från KS för tiden då jag låg inlagd där
Möte med BUP
Föräldramöte på nuvarande förskolan
Föräldramöte på nya förskolan där jag ska försöka få till en tidigare inskolning
Få tag i barnmorska på nya stället
Spec-MVC besök
Tillväxtultraljud
Fixa med kontakt på Spec-MVC på nya stället
Packa
Få tag på nya hyresvärden för att höra lite om tidigare inflyttning
Handla mat
Bråka med Försäkringskassan
Städa
Tvätta

På detta ska jag då vila så mycket som möjligt och se till att inte få psykbryt på den bivande pappan som inte förstår någonting...


*TÅRARNA SPRUTAR*


Kommentarer
Postat av: Annie

Oj då...

De var lite mycket de... i ditt vilo tillstånd... Men de é mycket med flytt och dessutom att du é gravid.

När blir flytten då ? Hoppas på att kunna få träffa dig innan iaf...



2009-05-13 @ 17:18:21
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/
Postat av: pem

ajaj, låter inte kul nånstans:/

hoppas det löser sig !

2009-05-19 @ 21:09:36
URL: http://pem.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0