Timmars letande i onödan

Jag köpte ett set till sonen när han var nyfödd för dyra pengar, från en nätbutik i USA.
Har hittat byxorna men luvjackan har varit puts väck i flera år. Både jag och sonens pappa har letat utan resultat.
Vi har  frågat runt bland både vänner och bekanta, men som sagt, ingen har sett den. Nu har jackan dykt upp tack och lov!

Nu hoppas vi bara att personen ifråga lämnar tillbaks plaggen hon lånat (olovligen).

Här är brallorna som saknar sin polare:




Resten av plaggen struntar jag i att  ta tillbaks, bara jag får tillbaks jackan.
Sitter många minnen i den.

Kommentarer
Postat av: filiduttan

åhhhhhh det är ju byssssorna lillKevin hade feb 2005 då jag träffade honom....

2009-05-19 @ 22:51:16
Postat av: Kaosets Gudinna

Var tvungen att tänka lite, men ja fan, det stämmer ju! =)

2009-05-20 @ 11:58:50
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0