Dopet klart!

Så var dopet äntligen överstökat. Goda tårtor, fint tal och underbar skönsång! För att inte tala om våra underbara söner som var snyggast i hela världen!


Eftersom jag inte hunnit fått in några bilder än så tänkte jag "bara" dela med mig av den otroligt fina dikten som Willams gudmor Lovisa har knåpat ihop och som hon även läste upp på dopet.



William

Den åttonde september hände ett mirakel

Ett barn föddes till våran jord

En liten Buster William Daniel kom som ett ljus i vårat mörker

Han kom som ett ljus, som tände våra hopp igen

Idag döps han här, i Hammars kyrka, den fjortonde november

En dag vi kommer minnas med lycka och kärlek

Det är många som har kommit för att få dela glädjen
till den vackra skapelsen som fått två olika familjer att bli en

En dag som denna kommer vi aldrig glömma
Ett barn som detta kommer alltid ge oss kärlek
Och vi kommer ge William all kärlek vi har

Så nu vill jag tacka honom för den underbara person han är redan idag
Och jag ser fram emot att få se honom växa upp och få ta del av hans liv



Bilder kommer!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0