Dagen idag: Besiktning

Lillgrabben klarade sin 1-månaderskontroll galant!

Nu väger han 3525 gram och är hela 53cm lång. Det är en ökning med 925 gram från lägsta vikten (2600)!

Middag på hotellet har man lyckats med också, samt en del städning. Och Kevin har inte sagt ett enda fult ord på dagis idag, efter vårt allvarliga snack med honom igår, då vi förklarade att ingen vill leka med någon som säger dumma saker och att folk blir ledsna.

"Jag har inte sagt några fula ord idag mamma, men jag råkade säga SKIT. Jag sa "skitkul"."

Så, idag när jag hämtade fick han en massa beröm.

 

 

Just ja, en sån här fick William av oss häromdagen:

 




Nypris 1800:- och väldigt omtyckt! =)


Kommentarer
Postat av: Annie

Ja jag förstår att gungan é skoj. Alekcandra hade en sån när Viktor var bebis som han bara älskade :-) (& jag med haha)

2009-10-08 @ 20:53:48
Postat av: filiduttan

Klass A på pöjken! Som sin mor (och far) såklart!

2009-10-12 @ 12:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0