Inbjudningskorten är klara!

När Kevin döptes var jag så duktig så jag gjorde korten själv. Men den här gången känner jag inte att jag har varken tid eller motivation till det. Så korten beställdes från ett tryckeri.

På baksidan har vi lagt till en jättefin dikt som vi redigerade lite.


Vi önskar dig inte guld vårt barn
Ej heller pengar och makt
Vi önskar dig modet att vara dig själv
Och stå för det du har sagt
Vi önskar dig inte en stenfri väg
Men kraften att vägen gå
Vi önskar dig kärlek i rikliga mått
Och vänner att lita på





Kommentarer
Postat av: Fia

Den dikten hade vi på Enya's och Aaron's dop. Den är fin! Kommer bli kanonbra !

2009-10-11 @ 17:30:54
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0