Nu kommer det ta hus i helvete

Men jag måste faktiskt sätta ner foten, för mitt barns skull.

Har diskuterat fram och tillbaka med både professionella och anhöriga och alla säger samma sak. Det funkar inte.

Jag har fått en hel del "anonyma" hotfulla kommentarer här i bloggen som nu är spårade. Samtliga kommer från en och samma familj, där alla är vuxna (iallafall enligt åldern).

Det har varit alltifrån mordhot till vanliga löjliga hånfulla kommentarer. Man har bland annat kallat lille William för "äcklig avkomma". Vuxna människor. Eller?

Häromdagen fick jag en kommentar från en viss farmor, som menar på att hennes barn minsann aldrig skulle använda sig av fula ord.

(Läs föregående inlägg där Kevin berättat vart han fått orden ifrån)

Det mest ironiska är nog att i samma kommentar hävdar människan att någon kallat Kevins pappa för skitstövel, med motiveringen "FÖR DET HAR KEVIN SJÄLV BERÄTTAT"

Så summan av kardemumman är alltså, om Kevin berättar något om dem så är det lögn, men om han berättar något om någon annan så är det sanning. ;)


Jag tror att Kevin talar sanning i båda fallen faktiskt.


Kommentarer
Postat av: filiduttan

Tummen upp!!!!!

2009-10-07 @ 12:02:20
Postat av: Annika

go girl!

2009-10-07 @ 15:03:10
URL: http://animissen.blogg.se/
Postat av: sabz

Kan inte mer än att hålla med..

2009-10-07 @ 15:21:23
URL: http://www.metrobloggen.se/sabz
Postat av: Anna

Usch men vad råkar du ut för? Det finns många konstiga människor där ute... men oftast är det väl så att de som gapar högst har minst att komma med eller hur? Det är säkert ett rop på hjälp... Du kan föreslå "ring Poolia" =P

2009-10-11 @ 23:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0