Polisen

Är det kväll snart så man får sova?


Dagen hittills:

9.40  Vaknar själv. Kevin sover. William är hungrig. Har visst snoozat för länge. Ammar.

10.00 Svärmor och barnens farbror, 6 år, kommer. Kevin sover. Väcker honom, han vill inte gå upp. Han vill inte klä på sig och inte äta frukost.

10.30 Äntligen iväg!


Väl hos Polisen skulle det fyllas i papper. Eftersom jag är ensam vårdnadshavare till båda barnen så var det inga problem. Jag behövde visst nytt pass jag med, eftersom mitt gamla var lite sprucket. Tar nytt passfoto, osminkad med snygga mörka ringar under ögonen.

Sen var det Kevins tur. Han ville inte vara med på kort. På första bilden sträckte han ut underkäken och visade tänderna och hade ögonen i kors. Efter lite mutande gick det och ett normalt foto togs.

Efter det var det Williams tur. Men se det gick inte. Han är tydligen namnlös. Skatteverket hade inte fått in pappret som skickades för 4 veckor sedan. Great...

Vi mutade med McDonalds, så dit åkte vi.

Där satt vi ett bra tag, tills ungarna spårade ut totalt och hade vattenkrig med ballonger. Då åkte vi hem.


GAH

Kommentarer
Postat av: filiduttan

hehe inte lätt få till fina passbilder på hela familjen =P

2009-10-26 @ 17:42:51
Postat av: sabz

Hahahahahahahahahahahah vilken dag

2009-10-26 @ 20:26:32
URL: http://www.metrobloggen.se/sabz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0