Tydligen finns det pengar

...till biobesök! Gött, då drar vi! :)


Kommentarer
Postat av: Sponsor

Förhandsvisning=GRATIS=Hur många biljetter man vill ha,synd att det inte fanns an liten unge till????????

2009-10-17 @ 20:42:33
Postat av: filiduttan

sponsor, vilken TUR det inte fanns en "unge" till, nedvärderande sätt att kalla ett BARN!

2009-10-17 @ 20:46:01
Postat av: Kaosets Gudinna

Vadå inte fanns en unge till? Vad menar du?

2009-10-17 @ 20:46:49
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/
Postat av: Fjollor

Unge har man sagt i alla tider/=det ett skällsord?

Kvinna och man har vi olika ord om ochså/Gubbe,käring

osv.Ni vet precis vad jag menar, eller hur?

Sladdertackor.Talar först och tänker sen!

2009-10-17 @ 22:16:11
Postat av: Kaosets Gudinna

Nej jag förstår inte vad du menar. Vad är du inne här och härjar för? Vad är det nu du tar åt dig av? Har du också planerat att gå på bio? :)

2009-10-17 @ 22:18:44
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/
Postat av: filiduttan

Här sladdras inget till skillnad motför i Huddinge kommun! Vad fan är en käring? Något white trash-slang?

2009-10-17 @ 22:20:55
Postat av: Punkt.

Nu tog ni åt er, eller hur? Ni verkar vara "enade".

Det var det jag ville få ut av "Riktiga Hyenor utan samvete"/som jag sa tidigare...tänker först och talar sen"

2009-10-17 @ 22:31:30
Postat av: filiduttan

varför skulle vi inte vara enade, är det någon nyhet? Pling plong, grattis du har vunnit en micro uthämtas på St Görans, din vanliga avdelning.

2009-10-17 @ 23:00:11
Postat av: Kaosets Gudinna

Klart vi är enade mot vansinnet.

2009-10-17 @ 23:00:26
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/
Postat av: Kaotiskfillipruttgud.

Enad front pling pling!St:Göran=Duktiga på utredning

av alfabetet har jag hört,,,ett "Tips".Men jag har bara hört det,för jag har aldrig varit där.Är man riktigt duktig kanske man kan få gå en kurs i hur man avprogmaneras från skvallerberoende.Ring och fråga,det skadar ju ingen./Morgonstund har guld i mun.

2009-10-18 @ 07:25:16
Postat av: Kaosets Gudinna

Menar du att du kan gå dit och lära dig stava? Har de skrivkurser på psyk? Eller var det bara på den tiden Huddinges psykavdelning var öppen?

2009-10-18 @ 10:27:42
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Titta på alla svarsinlägg från dig och din kompis så förstår du vem som kränker vem.(Du=lika med oskyldig)

Alla andra är skyldiga=inte normalt.

2009-10-22 @ 22:50:51
Postat av: Antydningar

I stället för att vara rättfram och ärlig med dessa spekulaktioner så finns det ett faktum som vi alla kan se;intriger,allt för att främja osämja,det får den högsta "kicken" hos de flesta.

Jag får önska er Lycka på färden.Tips:Titta hur föräldrar som separerat gör med sitt och deras liv med sina för barnens bästa...och inte för sitt eget egobästa.Tanken är Tänk på Barnen!

2009-10-22 @ 23:29:29
Postat av: Perfektionist

11 kommentarer!Det ska finnas 12!

2009-10-22 @ 23:41:56
Postat av: Kaosets Gudinna

Snälla lilla anonym. Främja osämja? Vem är du egentligen? Jag skulle verkligen vilja veta, eftersom du tolkar SOM ETT ARSLE! Vad är det som är provocerande med detta inlägg? Varför började du hugga? Och vad har separerade föräldrar med inlägget att göra?

2009-10-22 @ 23:45:24
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/
Postat av: Emelie

kan väl inte tycka att det är någon som kränker nån. verkar inte vara någon som blir ett offer. vet inte hur jag ska förklara mig nu men, ta inte illa upp för det är inte så jag menar ! men iaf, förlåt mig men ni verkar vara lika goda kålsupare alla tre :) ingen som är mer elak mot nån annan. sen att jag inte förstår vart första kommentaren kom ifrån, för inlägget var väääldigt neutralt, enligt min mening iaf :)

2009-10-27 @ 00:00:49
URL: http://pem.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0