You give me fever...

Kevins femårskalas i söndags gick alldeles utmärkt. Många kom och en massa presenter fick han. Han är fortfarande alldeles till sig av alla grejer.

På kvällen fick jag tokont i huvudet och senare även feber. Igår låg jag helt däckad i soffan typ hela dagen. Men idag är jag fit for fight igen, tack och lov!

Om en stund kommer de från Habiliteringen och ska filma lite. Sen måste jag dra iväg familjen och handla. Idag blir det hämtmat, något som det blivit alldeles för mycket av den senaste tiden. Men ibland orkar man bara inte krångla med matlagning!

Nu - blöjbyte!


Kommentarer
Postat av: gina

Ohh låter inget vidare..Grattis på sonens 5 års dag i efterskott ;)

krya på dig kram kram

2009-10-20 @ 14:50:15
URL: http://metrobloggen.se/ginazhubi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0