Hallå lillebror!! KOM UT!



Sonen väntar spänt på att få bli storebror.

"Mamma, han sparkar mig i örat!!"



Har varit (och är fortfarande) väldigt jobbigt, med pinvärkar rent ut sagt som inte påverkat kroppen mer än 2 cm på totalt 3 dygn av smärtor. Det är värst nattetid när man ska sova. Inte ens morfin hjälper mig.

Natten till idag har jag legat hög som ett hus och dyngtrött, men ändå vaknat ungefär var 5:e minut under några timmars tid av att jag har haft värkar. Som tur är har jag varken haft någon tidsuppfattning eller direkt smärta, förutom ryggen då som höll på att gå av vid några tillfällen. Vet att BM var inne med varm rispåse vid 5 tillfällen under natten.

Men tack och lov är det inte lång tid kvar nu. Nu är jag hemma och kämpar vidare.




Känner mig inte så j*vla pigg direkt...



KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0