Operation vräka bebis

Gissa bebisens födelsedatum här



Så var det äntligen september och jag har nu varit på tjocken i hela 9 månader. 14 dagar kvar till beräknad förlossning och vräkningsarbetet är påbörjat.

Igår var jag sur. Var nog inte världens roligaste människa att ha i närheten. Surade inte på någon annan, men var inte vidare social heller. Ville bara vara ifred.

Tillslut kände jag att jag var tvungen att göra något. Jag SPRANG en sisådär två varv runt huset. Med Kevin i famnen. Han tyckte det var kul. Men inte hände något för det. Så vi gick in och dansade lite. Och hjälpte till att baka. Jag hjälpte till att äta lite kakdeg också, det var gott.

Kvällen avslutades med glass och en sjuhelvetes ryggvärk som TENS'en fick ta hand om.

Idag har jag värkar. Träningsvärkar. No more, no  less.

Planerna för idag är frisörbesök. Utväxten ska bort. Efter en löptur till och från dagis är det BM-dags.








Made by Filiduttan






Ha en bra dag, för det ska jag!



Kommentarer
Postat av: sabz

HAHAHAHAHAHAHHAAHAH bästa bilden också!

2009-09-01 @ 10:39:46
URL: http://www.metrobloggen.se/sabz
Postat av: Malin

Att du orkar :-o Snart blir det bebis här oxå

2009-09-01 @ 13:32:54
URL: http://www.purpelangel.blogspot.com/
Postat av: Annika

GRym bild, =D ha en bra dag du med =D

2009-09-01 @ 16:03:00
URL: http://wahlgrenfan.blogg.se/
Postat av: Camilla

Skitbra bild. Hela jobbet hälsar.

Charlotta tipsar om att du ska gå i trappor, då rör du bäckenet.



KramKram

2009-09-01 @ 16:36:06
Postat av: jezara

Du är ju för skön....hihihi

2009-09-01 @ 17:00:48
Postat av: Annie

Du vet vad dem säger é bäst va ??? (för att sätta i gång de hela)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0