Barnläkaren ringde

Hon hade lite kompletteringsfrågor inför utredningen. Det verkar som att detta kan gå snabbt trots allt, fast jag vågar inte riktigt hoppas... (Vad nu SNABBT innebär då vi faktiskt har hållt på med detta sen april....)

Vi diskuterade vårdbidrag och hon ansåg absolut att det finns tillräckligt starka skäl för att få igenom en sådan ansökan.
Så, hon skulle skicka ett läkarutlåtande direkt till Försäkringskassan och bad mig fylla i ansökan så snart som möjligt.

Nu ska jag leta reda på papprena och sätta mig ner och fundera och fylla i så mycket jag förmår.

Det rör på sig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! Tänker på dig. Hoppas allt går fort nu så att det händer nåt snart.Kram Ulrica

2008-12-19 @ 20:37:29
Postat av: Ulrica

Stackare som måste fajtas med trögskallarna på FK. Hoppas det löser sig för dig och att det går fort.

2008-12-22 @ 15:55:59
URL: http://ullabella.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0