Dagislämningen avklarad

Vet ni? Det gick skitbra!!! Den orolige lille killen som inte vill gå till dagis var inte här imorse. Istället var här en superglad och sprallig Kevin som bokstavligen hoppade i sin pepparkaksdräkt och sin overall och sprang iväg till dagis med boken i högsta hugg. =)

Hejdå mamma!! Ropade han och sprang fram och gav mig en puss och kram innan jag gick. Pesonalen var förvånade men jätteglada över att se Kevin så framåt.

Bara en sån liten grej att vi gick igenom morgonrutinerna noga innan han somnade gjorde allt! Och att nu förskolan med hjälp av boken kan vara med och förbereda honom inför kommande händelser gör inte saken direkt sämre.

"OJ vilken fin bok du har Kevin" sa fröken. "Den här ska bli rolig att läsa i varje morgon när du kommer till dagis!"


Jag tror att det kommer bli bra! =)



Nu ska jag käka upp mina pannkakor (förlåt, inte nyttigt, jag vet!) och springa till tåget. Jobbar nämligen kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0