Idag är det nervöst!

Sonens utredning är klar och idag får vi beskedet. Jag sitter med blandade känslor.

Dels vill jag inte att han har några svårigheter.

Dels vill jag inte känna mig larvig, tänk om det inte är något och vi har gått igenom det här i "onödan".

Samtidigt vet jag ju att det är någonting, annars hade vi aldrig kommit in på utredningen och absolut inte fått förtur till den.



Men,  nervöst är det....


Tyvärr kan inte alla som borde vara med idag följa med. Sonens farmor är nyopererad. Ingen allvarlig operation i sig, hon opererade knäet, men hon ligger fortfarande inlagd. Inte så lätt eller kul att springa runt med ett nyopererat knä. ;-)



Kommentarer
Postat av: Fia

Det kommer bli bra gumman. Nu är det jobbiga gjort och det kan bara gå uppåt härifrån. Nu kommer ni få dom redskapen ni/han behöver för att få en enklare tillvaro. Kram kram <3

2009-04-08 @ 10:45:40
Postat av: filiduttan

Hej, hoppas allt har gått bra idag! Kramis

2009-04-08 @ 17:29:27
URL: http://filiduttan.com
Postat av: Kristin

Det måste vara otroligt jobbigt att gå igenom hela undersökningen med sitt barn, och även jobbigt att acceptera att det är nått "fel" med barnet (jättedåligt ordval, men jag kommer tyvärr inte på nått bättre). Det possitiva är ju att nu kan ni få den hjälp han behöver! Det kommer att ordna sig!

2009-04-08 @ 18:35:53
URL: http://winnertaco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0