Min dag

Efter jobbet åkte jag då iväg till sonens mottagning.

Var lite tidig så jag passade på att ta en runda i köpcentrumet. Fixade till två av mina naglar som pajade för någon dag sedan.

Sen var tiden inne. Vi fick beskedet. Sonen har Asperger Syndrom, vilket var rätt så väntat, men det känns ändå lite som ett slag i ansiktet,

Sonens pappa och farfar var med. Tyvärr låg hans farmor, som har varit mycket delaaktig under utredningen, på sjukhus efter en knäoperation.

Efter beskedet följde jag med Kevin, hans pappa och farfar till sjukhuset för att hälsa på henne samt berätta om vad utredningen visar. Hon var relativt pigg även om hon såklart har lite ont. Resultatet var väntat även där, hon var övertygad om att det var just Asperger det handlar om i sonens fall.

Nu är jag äntligen hemma igen. Ska packa iordning lite då vi ska hemåt över påskhelgen.


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Kim o Leo

Vad skönt ändå att få det här avklarat så att han nu kan få rätt hjälp och att det förhoppningsvis blir lite mindre tjaffs här på jobbet ;-)

Massor med kärlek till er <3

2009-04-08 @ 19:55:50
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/
Postat av: Annie

Jobbigt!

Men skönt att de hära é avklarat iaf ?!

Tänker på er iaf

Kram



å glad påsk

2009-04-09 @ 19:33:05
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0