Vad är det nu om?




Är mycket beklagligt att du sitter här och beklagar dig istället för att vara delaktig, om du nu bryr dig på riktigt.

Igår var vi på ett möte på BUP gällande diagnosen, dit samtliga i sonens närhet var inbjudna. Att ni inte dök upp, någon av er, och sa er åsikt om det hela?

Att sonen ofta uttrycker att han mår dåligt, det är de väl medvetna om. Det är liksom därför han har blivit utredd.

Du är duktig på att förvränga saker och kasta skit. Jag har flera gånger gett er möjligheten att vara med och stötta sonen, men det duger inte. Kommer du ihåg den här boken som exempel? Du lär ha sett den eftersom sonen bar den med sig dagligen i ett par månaders tid. Inte en rad har du skrivit i den. Inte ett foto på favoritkusinen har du klistrat in.

Om du bara visste hur många timmar per vecka som jag lägger ner arbete på att hjälpa sonen på bästa sätt. Hur jag fixar och trixar, går på möten, läser böcker, med mera. Om du var aningens mindre fördomsfull så skulle du se och höra även detta. Inte bara lyssna på skvaller och ta ut de gottigaste delarna för att vrida på sanningen och kunna snacka skit.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: BettyBoo svarar!

Det är bra, ryt ifrån Jenny!

2009-05-28 @ 20:32:29
URL: http://bettyboobloggen.blogg.se/
Postat av: S

Hon är bara ute efter att jävlas, har aldrig brytt sig om något eller om någon. Stå på dig jag vet att du är en bra mamma. Kram

2009-05-28 @ 21:25:00
Postat av: Anonym

Gode fan..

2009-05-28 @ 21:27:37
Postat av: Micke

Vad roligt att hon kan veta så mkt om vad du gör och hur du tar hand om din son när ni aldrig har umgåtts. Har hon någonsin sett dig tillsammans med K? Mycket snack hos den där människan.

2009-05-28 @ 22:03:35
Postat av: Micke

PS du är singel va?

2009-05-28 @ 22:08:33
Postat av: filiduttan

Man slutar aldrig förvånas hur hjärnan hos en psykopat (inte) fungerar! Det är tråkigt att ** ska syssla med maskerat förtal hela tiden. Jag tycker bettyboobloggen fan är rätt åt kärringen. Och jag önskar saker sulle hända med henne som man inte önskar om sin värsta fiende. Make till störd jävel har jag aldrig sett röken av. Men man kan trösta sig med att hon inte har några vänner men däremot härliga fiender (bettysarna hahaha). För seriöst ser du någon riktig vän i hennes blogg? Hon har ju tutat i den där unga gravida tjejen sin sjuka självbild dock, det är synd. Jag skulle inte vilja hon kom nära varken mej eller mitt barn. F säger att skulle hon komma nära skulle hon inte ta många andetag till hahaha...

2009-05-28 @ 23:35:30
Postat av: Paula

Verkar inte ha alla pingviner i poolen, nej :). Dessutom verkar hon sjukligt besatt av sina graviditeter och tillhörande nojjor/krämpor, är ju det enda hon skriver om, jäääsp. Rolig människa att sitta och fnissa åt, men jag förstår att det kanske inte är så roligt att bli utsatt för hennes nycker..

2009-05-29 @ 08:20:45
Postat av: kall

OM man har tvn som barnvakt så tycker jag okså synd om kevin som har dig som mamma. Du borde inte få vänta daniels barn. Vet ju en som skulle vara en bättre mamma. Hans nya tjej. Henne vill jag ha men hon är ju bara med honom hela tiden. ska vi förstöra? inte för att ja skulle vilja va med dig heller.. du borde växa upp. godnatt

2009-05-29 @ 23:11:25
Postat av: Kaosets Gudinna

Nej jag vill inte förstöra mellan D och hans nya tjej. Det skulle bara slå tillbaka på mig själv. Känner du henne så får du hälsa grattis från mig, han är en bra kille. :)

2009-05-30 @ 12:10:02
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0